Werken aan de beste Recruitment Software

Werken bij OTYS is werken aan Recruitment Software die ROCKT!

Meer over ons Onze vacatures

Klik hier voor onze vacatures
Bekijk ons laatste nieuws
Bekijk onze afdelingen

Workshop Google Analytics

Omschrijving

Google Analytics is een web analytics service die helaas (te) vaak gebruikt wordt voor enkel statistieken (hoeveel bezoekers heb ik, hoe lang blijven ze op mijn site, etc). De echte kracht van Google Analytics is dat u hiermee uw bezoekersstroom kunt analyseren. Hoe komen mensen op uw site, hoe doorlopen ze uw site, welke bezoeker haken waar af en welke bezoekers bereiken uiteindelijk uw doel (bijvoorbeeld een inschrijving/sollicitatie of door contact met u op te nemen). Op basis van deze analyse kunt u uw site optimaliseren, zodat u meer uit uw website haalt.

Waar het bij Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Zoekmachine Advertising (SEA) gaat bezoekers 'uw winkel' binnen te krijgen, gaat het er bij Google Analytics om deze bezoekers uw winkel binnen te houden en iets te laten 'kopen'. Haal het optimale uit uw website bezoekers en volg onze workshop Google Analytics.

Agenda workshop Google Analytics

  1. Wat zijn de globale mogelijkheden van Google Analytics? 
  2. Wat is het verschil tussen Analytics & statistiekenprogramma's als AWStats? 
  3. Wat zijn belangrijke zaken om rekening mee te houden in Analytics? 
  4. Wat zijn de belangrijkste statistieken & mogelijkheden van Analytics? 
  5. Het instellen van 'doelen' en analyses maken op basis van deze doelen. 
  6. Koppelen van Analytics aan een Adwords account en de voordelen hiervan . 
  7. Wat kun je nu echt doen met de informatie die je uit Analytics haalt?

Extra

  • Na inschrijving van de workshop krijgt u ondersteuning in het aanmaken van een Google Analytics account.
  • Implementatie van Google Analytics in uw OTYS website.

Locatie

De workshop wordt gegeven in onze trainingsruimte aan de Wiltonstraat 22a te Veenendaal.

Kosten

De workshop Google Analytics kost u eenmalig €250,- per persoon (excl. BTW).

Deelnemers

Het maximum aantal deelnemers aan deze workshop is 8.

Omschrijving

Google Analytics is een web analytics service die helaas (te) vaak gebruikt wordt voor enkel statistieken (hoeveel bezoekers heb ik, hoe lang blijven ze op mijn site, etc). De echte kracht van Google Analytics is dat u hiermee uw bezoekersstroom kunt analyseren. Hoe komen mensen op uw site, hoe doorlopen ze uw site, welke bezoeker haken waar af en welke bezoekers bereiken uiteindelijk uw doel (bijvoorbeeld een inschrijving/sollicitatie of door contact met u op te nemen). Op basis van deze analyse kunt u uw site optimaliseren, zodat u meer uit uw website haalt.

Waar het bij Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Zoekmachine Advertising (SEA) gaat bezoekers 'uw winkel' binnen te krijgen, gaat het er bij Google Analytics om deze bezoekers uw winkel binnen te houden en iets te laten 'kopen'. Haal het optimale uit uw website bezoekers en volg onze workshop Google Analytics.

Agenda workshop Google Analytics

  1. Wat zijn de globale mogelijkheden van Google Analytics? 
  2. Wat is het verschil tussen Analytics & statistiekenprogramma's als AWStats? 
  3. Wat zijn belangrijke zaken om rekening mee te houden in Analytics? 
  4. Wat zijn de belangrijkste statistieken & mogelijkheden van Analytics? 
  5. Het instellen van 'doelen' en analyses maken op basis van deze doelen. 
  6. Koppelen van Analytics aan een Adwords account en de voordelen hiervan . 
  7. Wat kun je nu echt doen met de informatie die je uit Analytics haalt?

Extra

  • Na inschrijving van de workshop krijgt u ondersteuning in het aanmaken van een Google Analytics account.
  • Implementatie van Google Analytics in uw OTYS website.

Locatie

De workshop wordt gegeven in onze trainingsruimte aan de Wiltonstraat 22a te Veenendaal.

Kosten

De workshop Google Analytics kost u eenmalig €250,- per persoon (excl. BTW).

Deelnemers

Het maximum aantal deelnemers aan deze workshop is 8.

Locatie

OTYS kantoor - Veenendaal

Datum

06-12-2012 13:30:00 06-12-2012 17:30:00

Uiterste inschrijfdatum

06-12-2012

Contactpersoon

E. Koenders

webdevelopment & webdesign

Heb je een passie voor state-of-the-art websites en geavanceerde technologie? Dan is een baan op de afdeling Webdevelopment wellicht iets voor jou. Of misschien ga je wel als creatieve spil aan de slag op de afdeling Webdesign. Je werkt dan aan unieke ontwerpen en designs, gebaseerd op huisstijl en specifieke klantwensen. Deze afdelingen zitten op dezelfde etage als Consultancy en werken veel samen.

 

Consultancy

Het kenniscentrum van alle functionele OTYS zaken. Wanneer je op de afdeling Consultancy komt te werken, houd je je bezig met inhoudelijke ondersteuning, projectmanagement, inrichting, implementatie en het geven van training. Je bent een aanspreekpunt voor klanten die een traject hebben lopen en schakelt veel met je collega's van de afdelingen Sales, Webdevelopment en Support.
 

Finance & Control

Ben jij tot achter de komma nauwkeurig? Dan pas jij wellicht goed op de afdeling Finance & Control. Dit administratieve hart van OTYS zorgt voor adequate en accurate afhandeling van facturatie tot en met jaarcijfers. En niet geheel onbelangrijk - dat klanten rekeningen betalen en collega's salaris ontvangen.
 

Sales & Marketing

Als onderdeel van het Sales team houd je je zich bezig met het onderhouden en uitbouwen van duurzame klantrelaties. Vanuit kennis over technologie en efficiënte processen, geeft deze afdeling bestaande of nieuwe klanten advies over het optimaliseren van hun business. Als Marketeer ben je verantwoordelijk voor merkcommunicatie en merkactivatie van de verschillende OTYS oplossingen. Sales- en Marketing werken nauw samen.
 
Your!T BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close